Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

piątek, 1 sierpnia 2014

Oprawić wspomnienia...

Witajcie kochani :) 
Dziś mamy dla Was specjalną przedurlopową promocję: -30% na produkty Kaisercraft. I właśnie pracę z wykorzystaniem produktów m.in. tej firmy chciałabym Wam dzisiaj zaprezentować. 

Od dawna chciałam oprawić zdjęcie z USG, na którym jest moja córka :)
W tym celu zgromadziłam kilka pięknych dodatków z kolekcji Kaisercraft Pietter Patter - jako bazę wykorzystałam cudny papier w delikatny wzór - Special Delivery, zaś do ozdobienia ramki użyłam elementów z tej samej kolekcji, które są wykonane z grubszego kartonu, dzięki czemu mogłam je umieścić na piance 3D - heksagony, ramka w różu oraz tag dodały uroku i klimatu mojej pracy.


Pod zdjęciem umieściłam też wycięty gotowy element z motywem kwiatowym, nawiązujący do kompozycji kwiatowej. W tejże kompozycji użyłam kwiaty z Primy, z Petaloo oraz kilka wykonanych samodzielnie, a zafarbowanych mgiełką Lindy's Stamp Gang.



Bazę - ramkę pomalowałam białą farbą akrylową i zmatowiłam za pomocą białego tuszu Chalk Edgers. Krawędzie papierowych dodatków oraz samej ramki pomalowałam również tuszem (na mokro) Chalk Edgers w kolorze Dry Sand, którego przyjemny odcień nie zdominował pracy, a dał potrzebne przyciemniające akcenty.



Zachęcam Was do oprawiania pamiątek z dzieciństwa (czy to swojego, czy też swoich dzieci (a może wnuków...?) - kolekcja Kaisercraft Pitter Patter wspaniale się do tego nadaje - wycięte gotowe elementy pięknie uzupełniają klimatyczne papiery i praca praktycznie robi się sama :)

pozdrawiam
JaMajka

Użyte produkty:

1 komentarz:

mosia pisze...

jest przepiękna! naprawdę cudna!

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)