Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

poniedziałek, 22 września 2014

Kocia księżniczka

Do przygotowania mini albumu zbierałam się w sobie już od dłuższego czasu. W końcu powstał, album o mojej wielkiej miłości :) Całe życie nie byłam fanką kotów. Przy tym maluchu coś się jednak zmieniło. Kotka powiedziała do mnie mamo i tak już z nami została. Niedawno minęły dwa lata od kiedy jest naszym oczkiem w głowie. Ma swoje humorki, ale jest pocieszna i bardzo mądra,
Do jego przygotowania wygrzebałam kilka starszych kolekcji American Crafts, które uwielbiam. Dodatkowo enamel dotsy, mieszanka alfabetów i naklejek i album jak znalazł :)







Jeszcze kilka detali:



Pozdrawiam i życzę udanego tygodnia :)
Smile_Art

Wykorzystane materiały:

2 komentarze:

Unknown pisze...

Ale kociak :) Fajny ten napis miętowy!

Ewa (it is all about scrap) pisze...

ahahah, genialny album! :)

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)