Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

środa, 3 września 2014

Śniadanie u Smile_Art

Śniadanie jest najważniejszym posiłkiem dnia, dlatego naprawdę warto zjeść coś pożywnego przed wyjściem z domu, aby mieć dużo energii i z uśmiechem zaczynać dzień. Ładnie wyglądający posiłek może być także ucztą dla naszych oczu :) Od dawna zachwycam się fotografią kulinarną. Dziś podjęłam próbę oscrapowania właśnie takiego, niedoskonałego zdjęcia mojego letniego śniadania. Tosty z dżemem malinowym i kawa z mlekiem - to dla mnie niebo :)
I znowu dużo niebieskiego. Wszystko za sprawą kolekcji UHK Naval Treaty.


Dla nadania koloru tła wykorzystałam niezawodną mgiełkę Lindy's Stamp Gang.


Nie byłabym sobą, gdybym nie dodała enamel dotsów, a także alfabetu Primy.


Mam nadzieję, że spodobał się Wam mój pomysł na tło z nieidealnych (wycinanych ręcznie :D) kół.
A czy i Wy używacie ich w swoich projektach? Chwalcie się :)

Pozdrawiam,
Smile_Art

Materiały, które wykorzystałam:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)