Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

wtorek, 16 września 2014

Tydzień Inspiracji - SEKRET - Dzień 2

Długo zastanawiałam się z której strony ugryźć temat najnowszego Tygodnia Inspiracji. Postanowiłam, że słowo SEKRET połączę ze słowem przyjaciel. Przyjaciele odgrywają ogromną rolę w moim życiu. Jeszcze bardziej doceniam ich obecność po dłuższym czasie niewidzenia się. Ważne jest dla mnie to, że możemy szczerze rozmawiać ze sobą o wszystkim, nie mając przed sobą sekretów. Na dziś przygotowałam scrapa z moim ulubionym zdjęciem :)


Raz na jakiś czas, bardziej niż zwykle, ciągnie mnie do scrapowania na białej bazie. Lubię tworzyć własne tła. Na pierwszy rzut oka widać, od jakich przydasi nie mogę się odkleić :)
Mgiełki Lindy's Stamp Gang uwielbiam za intensywność koloru i blask. Do stworzenia tła wykorzystałam jeszcze moją ulubioną maskę.  


Praca nie mogłaby powstać, gdyby nie alfabet Primy oraz pewien uroczy dodatek- geotag.


Mam fioła na punkcie alfabetów, co na pewno da się zauważyć. Wcale się tego nie wstydzę :D


No i oczywiście wycinane karty... Rewelacja! 


Mam nadzieję, że chociaż w niewielkim stopniu mogłam Was zainspirować swoją praca i zachęcić do wzięcia udziału w naszym wyzwaniu.

Podrawiam gorąco,
Smile_Art

Materiały, które wykorzystałam:


A teraz Wasza kolej :) 
Na Wasze prace, zainspirowane naszym hasłem przewodnim, czekamy do piątku, 26 września do północy. Przypominamy, że prace nie mogą być publikowane wcześniej :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)