Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

sobota, 20 września 2014

Tydzień Inspiracji - SEKRET - Dzień 6

Mój "sekret" związany jest mocno z piosenką Alicii Keys, której namiętnie słuchałam w czasie studiów. Piosenka "Diary" jest bardzo bliska mojemu sercu - i tak postanowiłam dać oprawę cytatowi z tej właśnie piosenki.


Wykorzystałam cudną nową kolekcję Primy - Epiphany, w której z miejsca się zakochałam... Bazowy papier był pięknie "zamediowany", więc postanowiłam nie przesadzać z moją warstwą mediów - ograniczyłam się do maźnięcia gesso oraz 2 mgiełek - koralowej Lindy's Stamp Gang oraz kilku chlapnięć mgiełką w kolorze morskim Glimmer Mist


Dodałam też taśmę washi oraz kilka ozdobnych elementów z zestawu Epiphany Ephemera. W tym zestawie znalazłam także metalowy kluczyk, sznurek, cekiny i ptaszka, które ozdobiły moją pracę.



Użyłam błyszczących samoprzylepnych kryształków z kolekcji Epiphany - mają przepiękny kolor i mienią się niesamowicie :) Uwielbiam takie dodatki do prac, które od razu przyciągają uwagę.


Stemple z pismem pochodzą z zestawu Tima Holtza, który zamówiłam w Przedsprzedaży w scrapki.pl - super opcja, jeśli czegoś szukacie, a akurat nie możecie upolować w regularnej sprzedaży :) Spróbujcie, może nasz sklep zrealizuje takie marzenie?


Zapraszamy do udziału w naszym "sekretnym" wyzwaniu, jest mnóstwo możliwości interpretacji i całkowita wolność w wyborze formy pracy, może skusicie się na art journal...? :)

Pozdrawiam
JaMajka

Użyte produkty:

A teraz Wasza kolej :) 
Na Wasze prace, zainspirowane naszym hasłem przewodnim, czekamy do piątku, 26 września do północy. Przypominamy, że prace nie mogą być publikowane wcześniej :) 

1 komentarz:

mosia pisze...

Świetny wpis!

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)