Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

piątek, 31 października 2014

Gościnna Projektantka Października

Dziś przedstawiamy Wam drugą z prac przygotowanych przez Agnieszkę Annę - naszą październikową Gościnną Projektantkę.


Witajcie.

Jako moją drugą pracę w ramach bycia Gościnną Projektantką, przygotowałam dla Was LO z przepięknym zdjęciem autorstwa Guriany. Zdjęcia Doroty mają niesamowity klimat przepełniony delikatnością i tajemnicą.

Idealną do oprawy tego zdjęcia wydała mi się najnowsza kolekcja Soulmates z 7 Dots Studio.


Swoją pracę zaczęłam od ponaklejania na kartkę bazową - Welcome to happiness - kawałków papieru, tektury, plastrów. Potem przez maskę nałożyłam medium żelowe z najnowszej linii Primy firmowanej przez Finnabair - zakupione na skrapkowej przedsprzedaży.


Całość poprzecierałam jasnymi odcieniami farby akrylowej używając suchego pędzla. Zdjęcie podkleiłam kawałkami papierów z innych kolekcji 7 Dots Studio i przykleiłam do bazy. Uzupełniłam pracę chlapaniami zrobionymi herbatą i różową ecoliną oraz ołówkowymi bazgraniami.


Było mi bardzo miło móc zaprezentować Wam moje prace. Dziękuję za gościnę.

pozdrawiam serdecznie
Agnieszka Anna

Użyte produkty:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)