Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

środa, 15 października 2014

Tydzień Inspiracji - RAZEM - Dzień 1

Jak przystało na 15-ty dzień miesiąca - rozpoczynamy dziś nasz comiesięczny Tygodnia Inspiracji :)
Październikowy temat na pewno idealnie się wpasuje w tematykę przytulnych jesiennych wieczorów. A może znajdziecie dla niego zupełnie inną interpretację? :)
Nasze hasło na ten tydzień to "RAZEM".

Przez najbliższy tydzień nasz Design Team, będzie codziennie inspirować Was swoimi interpretacjami tego tematu, a na dole każdej notki możecie umieścić linki do Waszych prac.
Dla przypomnienia - kilka zasad :)
Spośród zgłoszonych prac nasz Design Team wybierze dwoje zwycięzców.
 
Pierwsza z wybranych osób zdobędzie tytuł Gościnnej Projektantki następnego miesiąca wraz z bonem do wykorzystania w sklepie na kwotę 60 zł. Zaś osoba, która w naszym głosowaniu zajmie drugie miejsce, otrzyma bon na 50 zł. Oprócz tego, jak do tej pory, będą losowane dwie osoby, które otrzymają nagrody niespodzianki - zestawy produktów ze sklepu.

Październikowy Tydzień Inspiracji rozpoczyna nasza Gościnna Projektantka - zwyciężczyni wrześniowego wyzwania - autorka prac wyjątkowych, mediowych i bardzo artystycznych - Agnieszka Anna


Witajcie.

Mam przyjemność zaprezentować Wam dziś moja pracę zainspirowaną tematem (słowem?) "Razem" 
Chwilę zastanawiałam się jak ugryźć ten temat, ale kiedy przeglądając zdjęcia trafiłam na fotkę mojej córki i jej przyjaciółki wiedziałam, że będzie to opowieść o nich. O tym jak od dwóch lat razem spędzają czas w szkole i poza nią, jak się kłócą i obrażają na całe życie, a potem następnego dnia godzą uroczyście dając słowo, że już nigdy...

Na oprawę tego zdjęcia wybrałam papiery z przepięknej, bardzo dziewczęcej kolekcji Simple-Stories - Fabulous.


Papier bazowy miał delikatny wzór starych koronek który chciałam zachować, zagruntowałam go więc medium żelowym Soft Matte Gel Primy (zamówionym przy okazji skrapkowej przedsprzedaży) które po wyschnięciu staje się przezroczyste. Okazało się jednak, że nie jest to dobry podkład pod wodne farbki - ecoliny. Starłam więc wszystko i po wysuszeniu nałożyłam na moja bazę Clear Gesso (również zakupione na skrapkowej przedsprzedaży) które podobnie jak Soft Matte Gel pozostaje przezroczyste, ale daje zupełnie inne wykończenie - matowe i lekko chropowate. Właśnie dzięki tej chropowatości farby, kredki czy pastele położone na powierzchnię zagruntowaną Clear gesso doskonale się trzymają.
Na tak przygotowaną powierzchnię nałożyłam przez maskę 3D Matte Gel. Susząc medium nagrzewnicą trzymałam ją nad pracą trochę dłużnej niż zwykle dzięki czemu na żelu pojawiły się drobne pęcherzyki.


Kolejnym krokiem było wykorzystanie mgiełki Lindys Stamp Gang. Użyłam jej jednak inaczej niż zwykle, nie rozpylałam ale nakładałam pędzlem z dużą ilością wody. Dzięki temu uzyskałam efekt podobny do użycia akwareli. 
Na suchą pracę nakleiłam zdjęcie, skrawki papierów, powycinane z arkuszy motylki i kwiatki.
Akwarelami w płynie - ecolinami używając kolorów które są na zdjęciu i papierkach pomalowałam resztę kartki.


Na koniec miękkim ołówkiem obrysowałam zdjęcie, kolorowymi kredkami wyschnięte chlapnięcia, podrysowałam kilka kształtów, napisałam parę słów i... strona była skończona.

Chciałabym żeby moja praca zainspirowała Was do stworzenia jakiejś kolorowej, ciepłej pracy i mam nadzieję, że będziecie się przy tym bawić tak świetnie jak ja.

Pozdrawiam
Agnieszka Anna

Wykorzystane materiały:



A teraz Wasza kolej :) Na Wasze prace, zainspirowane naszym hasłem przewodnim, czekamy do niedzieli, 26 października do północy. Przypominamy, że prace nie mogą być publikowane wcześniej :)

1 komentarz:

JaMajka pisze...

Przepiękna praca, pełna ciepła - i cudowna praca mediami <3

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)