Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

poniedziałek, 20 października 2014

Tydzień Inspiracji - RAZEM - Dzień 6

Witajcie :)
Nasz październikowy Tydzień Inspiracji sprzyja tworzeniu prac o ważnych dla nas ludziach :) Ja tym razem postanowiłam przygotować niedużą mixed-mediową ramkę dla kogoś ważnego dla mnie. Wybrałam odpowiedni cytat i pomyślałam sobie, że taka ramka postawiona gdzieś na półce czy biurku może być dobrym "przypominaczem", że RAZEM łatwiej jest przezwyciężać wszelkie problemy :)


Moja ramka oryginalnie była błyszcząca, złota i zupełnie nie w moim stylu... ;)
Na początek pokryłam ją gesso, aby zakryć niechciany kolor i przygotować dobrą bazę dla kolorowych mediów. Gesso nakładałam gąbeczką, więc przy okazji powstała fajna chropowata powierzchnia, na którą następnie nałożyłam tusze kredowe, chlapnięcia mgiełką Lindy's Stamp Gang, odrobinę brokatu i kawałków miki, a także odrobinę srebrnego proszku do embossingu.

 

W środku ramki wykorzystałam błękitny papier, na który nałożyłam moją ulubioną "pastę strukturalną" czyli sztuczny śnieg. Zbliża się zima i z dobrego źródła wiem, że sztuczny śnieg lada chwila znów zagości na naszych półkach :D
Później w ruch poszły błyszczące mgiełki, którymi spryskałam obficie całą powierzchnię.



Do tego tylko odrobina dodatków - cudowne kwiaty Petaloo, kaboszon i moje ukochane perełki w płynie :)


Gorąco Was zachęcam do dołączenia do naszego wyzwania. To nie tylko szansa na wygranie fajnych nagród, ale też okazja do przygotowania prac dla kogoś bliskiego Waszemu sercu :) Kogoś, z kim zawsze lepiej jest być RAZEM :)

pozdrawiam
Anai

Wykorzystane produkty:



A teraz Wasza kolej :) Na Wasze prace, zainspirowane naszym hasłem przewodnim, czekamy do niedzieli, 26 października do północy. Przypominamy, że prace nie mogą być publikowane wcześniej :)

5 komentarzy:

mosia pisze...

Zachwycająca rameczka!

Kasia Udalska pisze...

Ależ ona jest niesamowicie piękna i magiczna!! Cudo :)

Art_Dorota pisze...

Obłędna praca !

Smile_Art pisze...

Nie mogę się napatrzeć ;)

Anonimowy pisze...

omg love all these little textures and details!!

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)