Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

piątek, 7 listopada 2014

Project Life

Witajcie!
Dziś chciałabym Wam pokazać kolejne tygodnie mojego albumu Project Life. Żałuję, że brakuje mi tej regularności w uzupełnianiu kolejnych stron, jednak czasami jest to niemożliwe. Staram sie jak tylko mogę :) Sama idea jest dla mnie fantastyczna, gdyż bardzo lubię uwieczniać zwykłe momenty z życia :) 
Tygodniem 10 zawładnęły karty z zestawów We R Memory Keepers.
W moim sercu miejsce znalazły też białe i złote naklejki na zdjęcia firmy Me and My Big Ideas. Są one świetnym uzupełnieniem pracy, wisienką na torcie! (A skądinąd wiem, że niebawem będą znów do kupienia w naszym sklepie :-))


W tygodniu 11 postawiłam na kolory. I tutaj przedstawiam Wam kolejną odsłonę kolekcji Create Paper- Notes & Things. Karty są obłędne - miałam ogromny problem z wyborem, bo najchętniej zamknęłabym je w szafce i podziwiała - od czasu do czasu ;) Użyłam też cudnego alfabetu Amy Tangerine, który można było zamówić w przedsprzedaży.


Kilka zbliżeń na detale:






Tych, którzy jeszcze wahają się nad rozpoczęciem pracy z własnym PL, polecam wyłączenie myślenia i włączenie działania - cała reszta przyjdzie sama :) Nie potrzeba dużej ilości dodatków, aby tworzyć piękne pracy.
To co, kto do mnie dołączy? ;)

Pozdrawiam Was serdecznie,
Smile_Art

Materiały które wykorzystałam:

1 komentarz:

Visell pisze...

A ja przerwałam PL. I to był wielki błąd, bo teraz trudno wrócić.

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)