Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

czwartek, 20 listopada 2014

Tydzień Inspiracji - PAMIĘĆ - Dzień 6

Witajcie w kolejnym Tygodniu Inspiracji!
Przyznam szczerze, że ciężko było mi się zebrać w sobie do sklejenia tego scrapa. Miałam milion pomysłów, ale nie czułam, żeby któryś z nich był wyjątkowy. 
Jednak.. szczęśliwie udało mi się dotrzeć na IV Dolnośląskie Jesienne Warsztaty Craftowe! :) Byłam super podekscytowana tym faktem, szczególnie, że było to moje pierwsze takie spotkanie. Atmosfera była cudowna, poznałam wiele wspaniałych osób, no i oczywiście zakupiłam trochę przydasi, nawet takich, których bym się po sobie nie spodziewała ;) Pobyt we Wrocławiu na bardzo długo pozostanie w mojej PAMIĘCI i jeszcze długi czas będę się uśmiechała na myśl o nim :)


Nadal ciężko jest mi się odkleić od prześlicznej kolekcji Crate Paper "Notes&Things". Szczególnie uwielbiam arkusz "Memo", ponieważ można z niego wyciąć wiele elementów i napisów, które są wspaniałym dodatkiem do naszych prac.


Jako fanka serwetek i złota, musiałam w końcu zdobyć i te ze Studio Calico :)


No i oczywiście nie mogło zabraknąć alfabetu Primy.


Teraz Wasza kolej. chętnie popatrzymy na to, co Wam w duszy gra :)

Pozdrawiam gorąco! :)
Smile_Art

Materiały, które wykorzystałam:


A teraz Wasza kolej :) Na Wasze prace, zainspirowane naszym hasłem przewodnim, czekamy do wtorku, 25 listopada do północy. Przypominamy, że prace nie mogą być publikowane wcześniej :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)