Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

sobota, 29 listopada 2014

Zimowe spacery

Witajcie! :)
Uwielbiam raz na jakiś czas wziąć aparat i w samotności biegać po parku, próbując uchwycić piękno przyrody. Wybrane przeze mnie zdjęcie zrobiłam podczas jednego z takich spacerów. Przygotowałam dla Was zimowego scrapa, do którego wykorzystałam bajeczną kolekcję Authentique "Cozy". Na żywo wygląda jeszcze lepiej :)


Jeśli lubicie niestandardowe czcionki, powinny się Wam spodobać napisy ze Scrapińca. Mi od razu wpadły w oko :)


Bardzo fajnym dodatkiem do kolekcji Cozy jest arkusz naklejek. Można je wybierać do woli i podklejać kosteczkami w celu nadania warstw.


Poza tym karty Jillibean Soup, enamel dotsy i... praca skończona :)


Mam nadzieję, że zainspirowałam Was do tworzenia zimowych layoutów, pomimo braku śniegu za oknem ;)

Ściskam,
Smile_Art

Materiały, które wykorzystałam:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)