Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

poniedziałek, 29 grudnia 2014

Catch the moment

Witajcie!
Zawsze w okresie około-noworocznym nachodzą mnie myśli, co by tu zmienić. Określić się w jakichś postanowieniach, coś zaplanować, coś zadeklarować... Tymczasem moje jedyna deklaracja na rok 2015 będzie się zawierała w tym haśle, które zamknęłam w ramach mojego layoutu: Catch the moment.


Cała praca została przygotowana w takim właśnie lekkim, ulotnym stylu, jest tu sporo stempli z zestawu Tima Holtza - i napisów, i motyli.



Papier bazowy to "Palimpsest" Makowego Pola, z którym praca była prawdziwą przyjemnością, ponieważ kolory idealnie pasują do rozmarzonego, delikatnego klimatu.


Doprawiłam papier odrobiną kolekcji "Epiphany" Primy oraz mgiełkami Lindy's Stamp Gang w odcieniach różu.


Kryształki w niebieskościach z kolekcji "Epiphany" dodały zdecydowanego akcentu, zaś stara (i niepotrzebna, żeby nie było) książka wzięła czynny udział w nadaniu pracy odpowiedniego klimatu.



Moje noworoczne życzenia dla Was to po prostu - carpe diem!

Najlepszego w 2015! 
JaMajka

Użyte produkty:

2 komentarze:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)