Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

wtorek, 16 grudnia 2014

Tydzień Inspiracji - MAGIA - Dzień 2

Słowo MAGIA kojarzy mi się ze świętami, dlatego właśnie o Magii Świąt myślałam tworząc dzisiejszą inspirację. Dla mnie czas świąt jest bardzo wyjątkowy i zawsze taki był, głównie ze względu na czas, który wreszcie spędzaliśmy razem, ale też za sprawą muzyki, która zawsze nam towarzyszyła oraz za sprawą świątecznych ozdób. Moja Mama była bardzo utalentowaną osobą i w naszym domu odkąd sięgnę pamięcią choinka dekorowana była ozdobami robionymi ręcznie. Cieszę się, że zaszczepiła we mnie miłość do rękodzieła, ale też wrażliwość na piękno, tradycję i muzykę. 

W tym roku obdaruję bliskie mi osoby tagami. Postawiłam na tradycyjne, świąteczne barwy za sprawą wyjątkowej kolekcji "Przesyłka ekspresowa".







Niech i Wam udzieli się Magia Świąt...

Serdecznie pozdrawiam :) 
Dorota

Wykorzystane materiały:


A teraz Wasza kolej :) Na Wasze prace, zainspirowane naszym hasłem przewodnim, czekamy do piątku, 26 grudnia do północy. Przypominamy, że prace nie mogą być publikowane wcześniej :)

2 komentarze:

Dorota pisze...

piękna praca
a oto moja: http://melodia-tomik.blogspot.com/2014/12/i-nastaa-swiatosc.html

Koraliki Beaty pisze...

mialam male problemy z dodaniem linka i wyswietlilo mi dodanie minute po polnocy - nie wiem czy zaliczycie ale i tak serdecznie pozdrawiam w ten magiczny czas:)

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)