Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

środa, 17 grudnia 2014

Tydzień Inspiracji - MAGIA - Dzień 3

Witajcie w kolejnym Tygodniu Inspiracji!
Jak już dobrze wiecie, w tym miesiącu mówimy o MAGII. Postanowiłam zatem przygotować scrapa ze zdjęciami zrobionymi w zeszłym roku. Grudzień 2013 był dla mnie naprawdę wyjątkowym miesiącem. Pierwszy raz od dłuższego czasu szukałam magii w każdej drobnej rzeczy, co udokumentowałam w Grudniowniku. W Wigilijny poranek wraz z siostrą zrobiłyśmy sobie mini świąteczną sesję w czapkach mikołaja. Znalazłyśmy czas na chwilę relaksu pomiędzy sprzątaniem, pieczeniem i gotowaniem ;)
Z racji, że bardzo lubię łączyć różne kolekcje, wykorzystałam papiery Kaisercraft i Authentique i trochę pobawiłam się w wyszywanie, znowu ;)



Fantastycznym elementem dekoracyjnym są tekturki. Na moim dzisiejszym scrapie umieściłam girlandę z I kropka oraz...


...ramkę ze Scrapińca. Kilka chlapnięć, enamel dotsy, gwiazdki i serduszko i koniec, scrap gotowy.


Zobaczcie jak niewiele potrzeba by uatrakcyjnić swoje prace :)
A jakie są na to Wasze sposoby? :)

Pozdrawiam serdecznie,
Smile_Art

Wykorzystane produkty:


A teraz Wasza kolej :) Na Wasze prace, zainspirowane naszym hasłem przewodnim, czekamy do piątku, 26 grudnia do północy. Przypominamy, że prace nie mogą być publikowane wcześniej :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)