Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

sobota, 20 grudnia 2014

Tydzień Inspiracji - MAGIA - Dzień 6

Witajcie!
Dzisiaj JaMajka w magicznym wydaniu, bo innym niż zwykle :)
Postanowiłam wykorzystać prześliczną kolekcję Authentique "Cozy" i stworzyć kartki świąteczne. Wysyłanie kartek w dobie smsów, facebooka i maili ma w sobie coś magicznego.


Każda otrzymana kartka bożonarodzeniowa ma specjalne miejsce w moim domu, dzięki czemu tworzy się cudowna atmosfera bliskości (mimo tego, że osoby, od których kartki przychodzą, są bardzo daleko...).


Całość powstała na gotowych bazach Anita's, ich rozmiar idealnie pasuje do kopert, które są w komplecie - bardzo polecam takie rozwiązanie, kiedy chcemy zrobić większą ilość w podobnym rozmiarze.


Do dekoracji wykorzystałam kokardki z satynowej wstążki i sznurka woskowanego, przykleiłam też cekiny i nałożyłam złote perełki w płynie. 


Wykorzystałam mój ulubiony puder do embossingu "shabby white", dzięki czemu ciekawie zaakcentowałam elementy na kartkach - odrobina zimy, złota i brokatowego blasku!


Świetną ozdobą są bombki ze Scrapińca, których kształt i zdobienia również tworzą magiczny nastrój!


Ozdobiłam je odrobiną brokatu Stickles, gdyż bardzo pasował mi ich naturalny kolor - pięknie współgra z kolekcją Cozy.


Całość jest magiczna, błyszcząca i prawdziwie świąteczna :) 
Życzę Wam, żeby Wasze Święta także były takie cudnie roziskrzone, pachniały piernikiem, choinką i dawały prawdziwą bliskość!

JaMajka

Produkty, które wykorzystałam:


A teraz Wasza kolej :) Na Wasze prace, zainspirowane naszym hasłem przewodnim, czekamy do piątku, 26 grudnia do północy. Przypominamy, że prace nie mogą być publikowane wcześniej :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)