Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

poniedziałek, 8 grudnia 2014

Żyje się raz

Czasem są dni, że potrzebuję haseł motywujących :)
Znalazłam takie hasło w arkuszu naklejek z kolekcji "Thoughts keeper" i postanowiłam skupić się na różnokolorowej oprawie.


Nałożyłam gesso przez maskę, a potem skupiłam się na dodaniu kolorów - oliwkowego i kropli błękitu.


Paski różnych materiałów (starej książki, papierów, taśmy bawełnianej) stały się głównym elementem kompozycji, który przytwierdziłam zszywkami.


Piękne gałązkowe stemple są uzupełnieniem całości, dodałam także stempel-tabelkę. Szklane elementy podkreśliłam z pomocą mgiełki w pomarańczowym odcieniu.


Lubię czasem tak poeksperymentować z formą i kolorami, jak widać - żyje się tylko raz :)

pozdrawiam
JaMajka

Wykorzystane produkty:

1 komentarz:

nieoceniampookładce pisze...

kurde... uwielbiam takie art żurnale :

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)