Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

piątek, 2 stycznia 2015

Grudniowy Project Life

Witajcie w Nowym Roku! ;)
Mam nadzieję, że rok 2015 rozpoczynacie z uśmiechami od ucha do ucha i radością w sercach.
Dzisiejszą pracą powrócę jeszcze na moment do grudnia 2014 :) Bardzo chciałam przygotować Grudniownik, drugi raz z rzędu, jednak jakoś mi się to niestety nie udało. Na szczęście nadrobiłam mój album PL, który chcę Wam dziś pokazać, a dokładniej jego trzy tygodnie.
Wyróżniłam ten wyjątkowy miesiąc osobną kartą, którą ozdobiłam m. in. moją ulubioną koronką Primy.


Pierwszy tydzień grudnia powstał na kartach We R Memory Keepers z dodatkami z zestawu Project Life Notes&Things.
 

Kolejny tydzień to mieszanka ww. kart oraz dociętych papierów Crate Paper. Prześlicznie prezentuje się napis z wykrojnika "Remember".
 

Trzecim tygodniem także zawładnęły karty Studio Gold. Nie lubię zbyt przeładowanych stron, więc ograniczyłam się tylko do kilku dodatków, aby uzupełnić całość. Pięknym, kolorowym akcentem są die cuty z zestawu Project Life "Lucky Charm".
A Wy? Wolicie prostotę czy przeładowanie? ;)
 

No i trochę detali:
 



Pozdrawiam,
Smile_Art

Produkty, które wykorzystałam:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)