Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

piątek, 30 stycznia 2015

O przyjaźni w stylu vintage

Witajcie!  Za oknem istne przedwiośnie, taka pogoda nastraja mnie na czytanie, oglądanie starych filmów i oczywiście - przede wszystkim na art journalowanie. Dzisiaj praca refleksyjna, nastrojowa, o przyjaźni, przeszłości i w stylu vintage. Inspiracją była fotografia carte de visite z dwiema tajemniczymi kobietami.
 

Bardzo lubię i polecam Wam enamel dots. W tym wypadku zdecydowałam się na białe, ponieważ rozjaśniły całość. Są one samoprzylepne i wnoszą do pracy punkty urozmaicające kompozycję :) Bardzo lubię stosować enamel dots'y, są ekspresowe w użyciu i w naszym sklepie możecie je znaleźć w szerokiej gamie kolorów. Pojawiają się regularnie - pamiętajcie i dorzućcie je do koszyka przy następnych zakupach w scrapki.pl, żeby osobiście wypróbować ten sympatyczny drobiazg.
 

Kolory pracy są dość stonowane, w tle użyłam oliwkowej i łososiowej mgiełki, papier zaś przypomina malowane drewno. Wykorzystałam maskę z numerami - naniosłam przez nią gesso uzyskując lekko wypukły wzór.
   

Użyłam kilka różnych naklejek, z zestawów Thoughts Keeper, Soulmates oraz Trousseau, dzięki czemu stworzyłam tło dla zdjęcia, podpis oraz akcenty uzupełniające kompozycję.


Taśma filmowa ożywiła pracę, jest ona świetnym dodatkiem do prac vintage. Przykleiłam ją na bibułkę dwustronnie klejącą, dzięki czemu nie ma plam z kleju ani innych atrakcji :)
  

Życzę Wam wielu pogodnych, już prawie wiosennych wieczorów, spędzonych tak, jak lubicie :)
Dla mnie to bardzo twórczy czas :)
JaMajka

Wykorzystane produkty:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)