Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

poniedziałek, 19 stycznia 2015

Wroclove

Witajcie!
Dziś mam coś dla tych, którzy chcieliby rozpocząć swoją przygodę z Project Life, jednak nie chcą od razu kupować gotowych kitów. Alternatywą jest zakup samych koszulek i odpowiednie docięcie papieru do scrapbookingu. Jest to trochę bardziej pracochłonne, jednak jednolita 'baza' naszego PL wygląda całkiem ciekawie :) Sama raz na jakiś czas lubię stworzyć takie karty.
Do pierwszego tygodnia stycznia pocięłam kalkę ze srebrnymi kropkami oraz arkusz papieru z zestawu Simple Stories, które dzięki zbliżonej kolorystyce, wyglądają spójnie.



Jestem ogromną fanką wszelakich napisów, więc swoje miejsce znalazły tutaj, ledwo widoczny 'fabulous' oraz złoty 'Happy memory' ;)
 


Bardzo lubię te wszystkie detele, detaliki, które tak fajnie się ze sobą komponują.
 


 
Zdjęcia, którymi wypełnione są karty zrobiłam podczas mojego pobytu we Wrocławiu. Co prawda łapki nam zamarzały, ale szybkie zdjęcia oświetlonego miasta musiały zostać zrobione :) Uwieczniony został także nasz totalnie 'opanowany' chaos na stoliku ze scrapowymi przydasiami. Czy można chcieć lepszego początku roku?
A jak Wy spędziliście pierwsze dni po Sylwestrze? Działo się u Was coś ciekawego? :)

Pozdrawiam,
Smile_Art

Produkty, które  wykorzystałam:
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)