Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

poniedziałek, 9 lutego 2015

Mediowe kartki JaMajki

Witajcie! 
Naszło mnie na mediowe i bałaganiarskie kartki, a im bliżej Walentynek, tym ten trend bardziej się nasila :) Nie jestem zwolenniczką tego święta, ale może ktoś z Was odnajdzie odrobinę inspiracji w tych kartkach, które w ostateczności można nazwać walentynkami :)


Wykorzystałam kilka mediów i stworzyłam warstwową kompozycję, żeby kartki były ciekawe i niebanalne.


Dodałam też piękne kwiaty zarówno z Primy jak i z Wild Orchid Crafts.

 
Pod kompozycją kwiatową znalazło się miejsce dla papierowej serwetki z Primowego wykrojnika.


Wykrojnikowe napisy również znakomicie wpasowały się w moją koncepcję.


Gotowe elementy z bloczka papierów "Dear Lizzy Daydreamer" uzupełniły kartki dając im myśl przewodnią.


Piękne kryształki Primy są niebanalnym dodatkiem przyciągającym wzrok.


Zachęcam do przeniesienia technik mixed-mediowych do Waszej kartkowej twórczości, jak widać, efekty mogą być całkiem sensowne :)

pozdrawiam
JaMajka

Wykorzystane produkty:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)