Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

sobota, 7 marca 2015

Mediowy scrap Kasi

Bardzo lubię robić prace ze zdjęciami moich przyjaciół, myślę, że miło im otrzymywać ode mnie takie drobne prezenty. Moja kolekcja scrapów jest tak duża, że zaczynam mieć małe problemy z przechowywaniem kolejnych ;) Dzisiaj przygotowałam projekt głównie z użyciem papierów Glitz
  

Cała kompozycja opiera na się na różnej wielkości kołach. Część przyklejona jest bezpośrednio na bazę, część jeszcze dodatkowo na kawałkach tektury, dzięki czemu praca jest bardziej przestrzenna. Wszystkie koła pokryłam preparatem Gloss Gel, woda nie wsiąka wtedy tak szybko w papier i lepiej rozprowadzają się farby czy mgiełki. 
 


Większość elementów obrysowałam też białymzłotym pisakiem Uniball. Sposób ten podpatrzyłam u naszej kochanej Jamajki i bardzo polecam Wam spróbować, naprawdę często jest to właśnie ta "kropka nad i", której nam brakuje.
  

W naszym sklepie pojawiła się też niedawno kolekcja "I Am" Simple Stories. Ja wykorzystałam wycięte z niej napisy i piórka, które świetnie uzupełniły całą kompozycję.
  
  
Pozdrawiam Was serdecznie,
Kasia
Produkty, które wykorzystałam:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)