Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

piątek, 6 marca 2015

Simple Stories "I AM"

Witajcie!
Jesli śledzicie moje posty regularnie, wiecie, że jestem ogromną fanką Project Life'a! Bardzo dużo czasu zajęło mi stworzenie pierwszej koszulki, jednak wpadłam po uszy! Nie wyobrażam sobie teraz przerwać. Jest to genialny sposób na zatrzymanie na dłużej dobrych chwil. Jak wiadomo w życiu spotykają nas nie tylko miłe rzeczy, jednak najważniejsze jest, by pielęgnować w pamięci te dobre, wypełnione uśmiechami dni. O tym właśnie jest mój scrap, o moim zapełniającym sie pozytywami segregatorze ;) W gratisie macie mojego kociaka, który wszedł w kadr w momencie robienie zdjęcia- nie powiem, wyszło super ;)
Scrap praktycznie w całości (pomijając alfabet) przygotowany jest z nowości, które przywiozłam ze sobą z warszawskiego zlotu (na którym btw. było genialnie, jednak o tym kiedy indziej :D).
Praktycznie cała kolekcja Simple Stories "I AM" wpadła mi w oko w momencie, kiedy tylko ją ujrzałam. Papier, który użyłam jako bazę jest tak prosty, a jednocześnie tak piękny, że można by go tylko oprawić :D 
  

Dodatki kolekcji I AM obłędnie ze sobą pasują, więc można je miksować do woli.
  

Widzieliście serduszkowe tekturki ze Scrapińca? Moje zembossowałam na czarno, żeby dodać im nieco pazura ;) Jednocześnie pasują idealnie do czarnego napisu Heidi Swapp (dziękuję Szefowo! :*)
  

Nadal zachwycam się moim ślicznym wykrojnikiem z tego zestawu.
  

Na rynku pojawia się coraz więcej naklejek na zdjęcia. Ja uwielbiam je całym sercem. Te z kolekcji I AM dostępne są w trzech kolorach- złotym, białym i czarnym, co daje fajną alternatywę, bo nie trzeba się ograniczać i wybierać jednego :)
  


Mam nadzieję, że i Wam spodobała się nowa kolekcja Simple Stories. Jeśli tak, to zapraszam do sklepu, bo szybko znika ;)
 
Ściskam!
Smile_Art

Wykorzystane produkty:

1 komentarz:

Marta - scrapki.pl pisze...

Gosia, lepiej kupić i potem żałować niż żałować, że się nie kupiło :D Świetny scrap :)

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)