Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

środa, 4 marca 2015

Tutorial z wykorzystaniem mgiełek Lindy's

Witajcie! Dziś pragnę przedstawić Wam prosty video tutorial na to, jak z pomocą wody i mgiełek Lindy's Stamp Gang uzyskać łagodne, akwarelowe przejścia na przygotowywanym przez nas projekcie. 


W dzisiejszym tutorialu wykonałam okładkę gotowego notesu, wykorzystując tę technikę, ale równie dobrze nada się ona do layoutów, kartek, albumów, art journala i czego tylko sobie wymarzycie.



Dzięki zastosowaniu mgiełek kolory delikatnie się przenikają, oczywiście wybór kolorów zależy od Was. Po zakończeniu filmiku i wysuszeniu okładki użyłam perełek w płynie, które urozmaiciły projekt, a także zaznaczyłam akcenty z pomocą białego żelopisu - uwielbiam go stosować zarówno w romantycznych, jak i mocno mixed mediowych projektach.


Część kwiatków zrobiłam i zabarwiłam sama, również z pomocą mgiełek Lindy's Stamp Gang. Wisienką na torcie jest jeden z wielu pięknych szklanych kaboszonów, które znajdziecie tutaj.


Zachęcam Was do eksperymentów z mediami z Lindy's Stamp Gang- macie ich wiele do wyboru w naszym sklepie :)

pozdrawiam
JaMajka

Wykorzystane materiały:

 

2 komentarze:

Iwona Rutkowska pisze...

Inspirujący i pogodny tutorial, z przyjemnością obejrzałam :)

Art_Dorota pisze...

uwielbiam <3

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)