Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

środa, 29 kwietnia 2015

O miłości do hobby

Witajcie! :)
Raz na jakiś czas bombarduje mnie myśl, że mamy naprawdę fantastyczne hobby! :) Ważne jest mieć jakąś odskocznię od spraw codziennych. Niekoniecznie musimy scrapować w każdej wolnej chwili, grunt, żeby robić to z uśmiechem na twarzy :) Sama mam takie momenty, że nie mam siły zwlec się z łóżka, wtedy na obudzenie kreatywności oglądam sobie tutoriale. Dodatkowo mogę popatrzeć i powzdychać na te wszystkie przydasie, które w Polsce nie są dostępne. O naszym hobby jest dziś mój scrap :)

 
Od jakiegoś czasu bardzo polubiłam rub-onsy, są one ciekawym elementem pracy. Ten kwiatowy motyw MME jest naprawdę prześliczny ;)
  
 
O tym, że lubię rozmaite alfabety wiecie :) Ten craftowy wpisał się idealnie w klimat, który chciałam uzyskać.
  
 
Powolutku uczę się dodawać kwiatki na scrapy. Urzekły mnie nowości od Primy i postanowiłam się w nie zaopatrzyć. Na początku miałam troszkę mieszane uczucia, jednak są naprawdę bardzo fajne i już myślę, kiedy użyję je znowu! :)
  
 
A co Wy robicie na pobudzenie kreatywności? Jak wyłączacie myślenie o tym co dzieje się dookoła nas i tworzycie? Podzielcie się tym z nami ;)
Życzę Wam niezwykle owocnego dnia! :)
Smile_Art
  
Wykorzystane materiały:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)