Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

poniedziałek, 18 maja 2015

Album dla mamy :)

Hej!
Dziś chcę się z Wami podzielić albumem, który zrobiłam dla Mamy z okazji Jej święta! :) Myślę, że nie trzeba za dużo mówić, Mama była, jest i będzie jedną z najważniejszych osób w moim życiu. Jestem Jej strasznie wdzięczna za to, kim się dzięki Niej stałam :)
O fakcie, że jestem zakochana w insta albumach nie trzeba Wam przypominać. Dziś zmajstrowałam kolejny.
Bazowałam na białych kartkach, a okładkę wycięłam z bloczka "Inspire".


Pomiędzy koszulki powpinałam także karty z różnych zestawów do Project Life.
  

Bardzo spodobała mi się czcionka tych napisów :) Naklejki są naprawdę świetne!
  




Kilka zbliżeń:
  


A co Wy przygotowaliście dla Waszych Mam z okazji ich święta? Podzielcie się tym z nami :)

Ściskam i życzę wspaniałego dnia! :)
Smile_Art

Wykorzystane materiały:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)