Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

wtorek, 26 maja 2015

Dzień Mamy

Witajcie Kochani!
Z okazji dzisiejszego święta przygotowałam projekt z moim zdjęciem z dzieciństwa. Jestem na nim z moją kochaną mamą, a zostało zrobione ponad 30 lat temu :) Ubrałam je w lekko vintagowy klimat, chciałam, żeby było tak troszkę starociowo.


Jak większość moich prac, również ta jest mocno przestrzenna, z dużą ilością warstw i detali.
 


Tło uzyskałam poprzez naklejenie na papier tekturowej wycinanki, którą pokryłam gesso, a następnie różnymi kolorowymi mediami, między innymi farbkami Silks, Twinkling H2O’s oraz mgiełkami Lindy’s Stamp Gang.
  


Również metalowe elementy pomalowałam farbami Silks, a kwiaty delikatnie podkreśliłam gesso.
  

Koloru żywicznej ramce nadałam dzięki Twinkling H2O’s, a następnie pokryłam ją w niektórych miejscach tuszem do embossingu Tsukineko i użyłam pudru Stampendous w kolorze shabby white. Wszystkie kolory z tej serii mają w składzie również gruboziarnisty złoty puder, który po rozpuszczeniu daje piękny efekt.
  
  
Wszystkim mamom życzę wspaniałego dnia :)
Kasia
  
Wykorzystane produkty:
  

1 komentarz:

Sylwia-eR pisze...

Jak pięknie grają te kolorki ze sobą-świetna praca.

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)