Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

sobota, 30 maja 2015

Mediowa ramka dla młodej mamy

Witajcie!
W klimacie niedawno minionego Dnia Matki powstała ta ramka-prezent dla pięknej, młodej Mamy :)
   

Zwykłą drewnianą ramkę pomalowałam białą farbą akrylową, a następnie dodałam akcenty koloru - beżową i szaro-beżową mgiełkę Lindy's. Krawędzie ramki potuszowałam tuszem Chalk Edgers - dzięki temu całość zyskała wygląd lekko vintage.
 

Wykorzystałam wszechobecne u mnie ścinki papierów i różne etykietki, które przerobiłam na tagi. Są tu także die cuty z kolekcji Summer City, które teraz znajdziecie w sklepie w świetnej cenie :)
Kompozycję postanowiłam dopełnić enamel dotsami w kolorze szarym i białym oraz białymi i srebrzystymi perełkami w płynie.
 



Urocze serduszka z emalii wyjątkowo mi pasowały do tematu :)
 

Dzięki kilku drobiazgom, kwiatkom i akcentom koloru powstała sympatyczna ozdoba dla Mamy - możecie spróbować wykonać taką na każdą inną okazję :)

pozdrawiam
JaMajka

Wykorzystane materiały:

2 komentarze:

Sylwia-eR pisze...

Przepiękna praca...

Sylwia Bee pisze...

Miły upominek dla mamy. :)

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)