Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

poniedziałek, 25 maja 2015

Parawanik dla Mamy

Hej!
Długo zastanawiałam się co przygotować w tym roku na Dzień Matki. ;) Chciałam żeby było to coś osobistego, a jednocześnie nie tak oczywistego jak na przykład kartka. Po godzinach rozmyślania do głowy przyszedł mi więc pomysł na parawan. Postanowiłam umieścić w nim nie tylko życzenia ale też parę zdjęć. ;)
  

Na okładce oczywiście musiał pojawić się deseczkowy papier z kolekcji "Kolorowa Łąka" Galerii Papieru. Dodałam także trochę różowej krateczki z Kapuśniaczka Mini,  kwiaty (między innymi moje ukochane kwiaty wiśni), których przy takiej okazji nie mogło zabraknąć oraz piękny kaboszon z zestawu "wiosna". ;)
   

 
Środek postanowiłam utrzymać w stylu clean&simple, między innymi aby parawanik można było łatwo złożyć. Bazę okleiłam papierem w srebrne pasy z zestawu "The Story of Us" oraz papierem "Spring-a-licious" Color Conspiracy, a brzegi wytuszowałam tuszem Distress Ink "Vintage Photo".
  



Do ozdobienia zdjęć wybrałam kolory, które najbardziej wydawały mi się współgrać z okładką, czyli czerń, złoto i odrobinę pudrowego różu. Użyłam więc między innymi cudnych enamel dotsów "On Trend" oraz rub-onsów z tej samej kolekcji, naklejek z kolekcji "Say Cheese II" oraz "I Am", oraz moich ukochanych cekinów z kolekcji "On Trend" oraz "Fancy That" ;)
   
A Wy stworzyliście już prezenty dla swoich mam? 
Pozdrawiam i życzę wszystkiego co najlepsze wszystkim mamom z okazji ich jutrzejszego święta! ;)
Nats
  
Wykorzystane produkty:
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)