Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

środa, 13 maja 2015

Scrapowa bomba witaminowa :)

Jako technolog żywności z wykształcenia - wiem, jak ważne jest prawidłowe żywienie. Często w pośpiechu o tym zapominamy i jemy to, co mamy pod ręką, nie patrząc, jakie oddziaływanie ma to na nasz organizm. Szewc bez butów chodzi. Raz na jakiś czas mam jednak ochotę zmienić coś w swoim jadłospisie. Ostatnio bardzo polubiłam się ze zdrowymi bombami witaminowymi! O tym właśnie jest moja dzisiejsza praca. Frajdą jest wypicie przygotowanego przez siebie soku! Do jego przygotowania można użyć owoce i warzywa, które bardzo się lubi, a także przemycić te zdrowe, jednak niekoniecznie przez nas lubiane! Warto spróbować! :)
Wszystkiego trójkąty wcięte do tego scrapa powstały dzięki cudnej kolekcji papierów MME "On trend".
  
 
Polubiłam się z kwiatkami - te od Primy skradły moje serducho!
  
 
Uwielbiam dodawać do prac napisy wszelakie, dlatego jak już pewnie zauważyliście, na zdjęciach bardzo często możecie znaleźć przezroczyste naklejki :)
  
 
Cały czas zachwycam się tekturkami ze Scrapińca - tak kolejne napisy :D
  


Mam nadzieję, że scrap Wam się spodobał, a zrobione przeze mnie soki zainspirowały do eksperymentowania z własnymi! :)

Ściskam!
Smile_Art
  
Wykorzystane materiały:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)