Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

piątek, 19 czerwca 2015

Say yes!

Cześć i czołem! :)
To już prawie tydzień minął od Ogólnopolskiego Zlotu Scrapbookingowego, który odbył się w zeszłą sobotę w Warszawie. Dzień spędziłam z mega pozytywnymi osóbkami, za co jestem ogromnie wdzięczna :) Często byłam obecna w scrapkowym kąciku :* Mimo ze był to zlot scrapbookingowy, nie zabrakło innych atrakcji- o tym właśnie jest mój scrap! :)
Marudziło mi się trochę (może trochę więcej :D), ze moje włosy nie wyglądają tak pięknie jak rano. Anai, kochana osóbka, od razu zaoferowała swoją pomoc :* Pozwoliłam wyżyć się jej artystycznie w inny sposób :D
Scrap jest dla mnie o tyle ważny, ze wreszcie postanowiłam pokazać efekty moich prób zabawy z gelatosami, które  już jakiś czas temu zamówiłam podczas przedsprzedaży! Długo szukałam odpowiedniego papieru - i znalazłam, w scrapkach :)

   

Zakochałam się w tych cudnych stempelkach Technique Tuesday!
  

Kwiatki - moje pierwsze Petaloo, które uwielbiam! Dodatkowo, zauważyliście tekturowy bluszcz? Jest to scrapińcowa nowość, którą wypatrzyłam na zlocie!
  

Pozdrawiam gorąco!
Smile_Art

Wykorzystane produkty:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)