Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

środa, 3 czerwca 2015

Wiosenny spacer

Witajcie! :)
Już pewnie kiedyś wspominałam, jak bardzo lubię spacerować z aparatem w ręce :) Tym razem nie było inaczej. Trzeba było uwiecznić pierwszy spacer po przeprowadzce!
Specjalnie na tę okazję przygotowałam delikatnego scrapa (ostatnio mam do takowych ogromne ciągoty).
  

Pocięłam mój nowiusieńki pad "Inspire". Papiery są przepiękne, delikatne, ze ślicznymi wzorami. Zdecydowałam się (znowu!) dodać kwiatki, wpasowały się idealnie.
  


Moim najnowszym nabytkiem są także naklejki "Inspire", które mogłabym dorzucać do każdej jednej pracy ;)
  

A jak Wy lubicie spędzać swój wolny czas? Czy podobnie jak ja biegacie z aparatami i staracie się uwiecznić wszystkie małe momenty? :)

Ściskam i życzę wspaniałego dnia,
Smile_Art

Wykorzystane produkty:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)