Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

poniedziałek, 13 lipca 2015

Letnie lenistwo

Witajcie!
Dziś przedstawiam sposób na oprawę wakacyjnych zdjęć, albo Waszego autorstwa, albo też - jak w moim przypadku - klimatycznych zdjęć przywodzących na myśl relaks i letnie lenistwo :)


Mój layout ma delikatne, rozmarzone kolory, które nawiązują do kolorów na zdjęciu. Tło stworzyłam z pomocą różowych i łososiowych akcentów z mgiełek Lindy's Stamp Gang.


Gesso nałożone przez maskę daje ciekawe efekty i bardzo lubię korzystać z tego sposobu urozmaicania tła - na zdjęciu motyw z maski "Tiles" Tima Holtza, którą znajdziecie w naszym sklepie.


Chorągiewki na sznurku kojarzą mi się z latem, wakacjami i nadmorskimi spacerami :) Więc nie mogło ich tu zabraknąć, wycięłam je ręcznie i celowo przykleiłam różne ich wielkości nie przykładając zbytniej wagi do tego, czy jest prosto i równo :)


"Rozsypane" enamel dotsy, guziczki, cekiny i akcenty z perełek w płynie dodały pracy lekkości.


Taka wakacyjna praca może z powodzeniem ozdobić Waszą ścianę, a może odważycie się stworzyć całą serię letnich prac? 
pozdrawiam
JaMajka

Wykorzystane materiały: 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)