Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

środa, 26 sierpnia 2015

Fotobudka

Witajcie!
Bardzo lubię oprawiać pamiątkowe zdjęcia z rodzinnych wojaży, a na dodatek - uwielbiam planować, jak i które zdjęcie oprawię. A NA DODATEK - uwielbiam robić zdjęcia pod kątem późniejszych scrapów :D Tutaj było dokładnie tak samo, na krótkim wypadzie trafiliśmy na fotobudkę - nie byłabym sobą, gdybym nie strzeliła sobie zdjęć w celu późniejszej scrapowej zabawy :)


Uwielbiam takie paseczki zdjęciowe, jak widać, bardzo ładnie wyznaczają one kierunek, w jakim ma podążać kompozycja. Dorzuciłam tu serwetkę szydełkową z szuflady, zaś całość otoczyłam elementami z kolekcji "Verano Azul" - napisami, naklejkami, elementami wyciętymi - no i oczywiście nie zapomnijmy o cudnym papierze bazowym, który ma wzór białej deski z kropelką różu.


Dodałam także różowe mgiełki na podkładzie z gesso. Przydały się kwiatowe i bąbelkowe maski Tima Holtza, na których mgiełki pięknie się rozlały, tworząc dodatkową ozdobę w postaci wypukłych wzorów. 
Dodałam własnoręcznie robione kwiaty z filtrów do kawy, farbowane oczywiście cudnymi mgiełkami Lindy's Stamp Gang w różu i oliwkowej zieleni.


Drobnymi ozdobami są także enamel dotsy w różu i w odcieniach morskich - i dodatkowo morskie ćwieki Primy. Dorzuciłam też akcenty z perełek w płynie w kolorze Bisque.


Teraz mam i pamiątkowe zdjęcie i przyjemną oprawę, która w długie zimowe wieczory będzie przypominać klimat letnich wypadów :)
Wykorzystane produkty: 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)