Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

poniedziałek, 10 sierpnia 2015

Kreatywne pomyłki

Macie tak czasami, że wymyślicie sobie jakąś koncepcję pracy, a w trakcie okazuje się, że coś Wam nie idzie? :)
Właśnie tak było w przypadku tego blejtramu. Napracowałam się, nałożyłam dużo kolorów, wzorów z masek, mikrokuleczek... By na koniec stwierdzić, że mi się nie podoba i pokryć wszystko dokładnie czarnym gesso. I wtedy okazało się, że tak przygotowane tło daje zupełnie nowe możliwości, że wcale nie musi być smutno i szaro.


Czarny doskonale podbija inne kolory. Aby wydobyć z tła wszystkie szczegóły, wzory masek, wystarczy użyć farby w kontrastującym kolorze. U mnie są to farbki Silks, które najlepiej nakładać suchym pędzlem, delikatnie tylko pokrywając powierzchnię, lub po prostu palcami. Ja preferuję ten drugi sposób :)



W naszym sklepie znajdziecie świetne pisaki do embossingu, dzięki którym można pokryć pudrem dokładnie te miejsca, które chcemy. Tutaj wykorzystałam to na żarówce, malując ją najpierw przezroczystym pisakiem (w zestawie jest jeszcze czarny), a następnie topiąc biały puder do detali Stampendous.

  
Poniżej jeszcze kilka szczegółów mojej pracy.




Nie zniechęcajcie się, jak coś nie idzie tak, jak sobie zaplanowaliście. Czasem wystarczy białe lub czarne gesso, które da Wam zupełnie nowe możliwości i nieudana praca może nabrać zupełnie innego charakteru.

Pozdrawiam serdecznie, Kasia

Produkty, które wykorzystałam:
 

1 komentarz:

arelierbymary pisze...

Najważniejsze żeby uzyskany efekt końcowy sprawił Nam radość i satysfakcje :)

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)