Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

środa, 5 sierpnia 2015

"Verano Azul" na kartkach

Witajcie! W dalszym ciągu szaleję z wspaniałą kolekcją "Verano Azul" z 7 Dots Studio :)
Tym razem postawiłam na ciemniejszą, morską kolorystykę i dodatki w postaci naklejek.
   

Obydwie kartki zyskały niepowtarzalne zdobienia dzięki wycięciu ażurowych wzorów wykrojnikami Spellbinders, zamówionymi podczas Przedsprzedaży. Spróbowałam stworzyć delikatne tło dla mojej kompozycji i umieściłam je na kostkach 3D. Są dwie warstwy stworzone z pomocą kosteczek.



Wykorzystałam gotowe elementy z kolekcji Verano Azul, aby przyozdobić kompozycję z ażurów i kwiatów. 
Dodałam także piękne Scrapińcowe tekturki.


Kwiaty Petaloo i kwiaty wiśni dodały kartkom lekkości.


   
Kolekcja "Verano Azul" jest niesamowicie lekka i letnia, bardzo Was zachęcam do eksperymentowania z nią :)
 
pozdrawiam 
JaMajka

Wykorzystane produkty:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)