Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

poniedziałek, 3 sierpnia 2015

Wroclove

Witajcie!
Tym razem mam dla Was scrapa, który pokazuje jak bardzo lubię Wrocław :) Na początku lipca spędziłam świetny czas na zlocie. Chociaż nie ukrywam, że to towarzystwo zadecydowało o fantastycznych wspomnieniach :)
Bazą mojej pracy jest przepiękny papier 7 Dots Studio z uwielbianym przeze mnie motywem desek. Dodatkowo chciałam pokazać, że karty do Project Life można również z powodzeniem wykorzystać w layoutach :)


Aby nadać pracy trochę pazura, postanowiłam zembossować na czarno tekturki ze Scrapińca, które idealnie komponują się z resztą.
  


I moja najnowsza zdobycz- zestaw stempli Technique Tuesday :)
 

Ściskam i życzę kreatywnego dnia!
Smile_Art

Wykorzystane produkty:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)