Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

sobota, 26 września 2015

Eksperymenty z UTEE

Witajcie!
Uwielbiam UTEE i jego możliwości, uwielbiam też odkrywać, jak się zachowa w połączeniu z różnymi mediami.


Stworzyłam bazy do ATC, których baza to papier wizytówkowy. Papier został pokryty warstwą gesso i kolorowych mgiełek. Następnie pokryłam tę warstwę tuszem do embossingu i trzema warstwami UTEE. W efekcie tych zabiegów kolor i migotanie mgiełek zostały zamknięte pod warstwą przezroczystego UTEE.
 

W rozgrzane UTEE wcisnęłam stempel z napisami pokryty czarnym tuszem StazOn - dzięki temu wzór napisów będzie trwały.
 

W miejscu, gdzie spod spodu przebija brzoskwiniowa mgiełka Lindy's Stamp Gang pokryłam wystudzone UTEE błyszczącą farbą w odcieniu złota, zaś brzegi farbą w odcieniu fuksji. Powstała bardzo bogata i błyszcząca powierzchnia, pełna zakamarków i wgłębień.
 

Bawełnianą tasiemkę pokryłam farbą Silks w turkusowym odcieniu.
Stalówki przykleiłam na klej magic i dodałam kilka akcentów z glossy accents oraz błyszczących kryształków.
 


Powierzchnia jest ciekawa i jestem zadowolona z eksperymentów z fakturą i kolorem - może Wy również spróbujecie odkryć nietypowe połączenia mediów z Waszych przydasiowych półek?

pozdrawiam
JaMajka

Wykorzystane produkty:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)