Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

czwartek, 24 września 2015

Jesienne klimaty

Hej!
Wczoraj oficjalnie rozpoczęła się jesień ale szczerze mówiąc odczuwam skutki ochłodzenia już ponad tydzień. Żegnaj więc lato a witajcie długie wieczory spędzone pod kocem z kubkiem gorącego kakao. 
Ale żeby nie popadać w jesienno - zimową depresję skleiłam sobie scrapa w kolorach jesiennych liści - które mimo, że są oznaką końca lata przykuwają wzrok swoim pięknem. ;)
  

Jako bazy użyłam deseczkowego arkusza "Shabby Chic" z kolekcji "Base Coat III" firmy Kaisercraft oraz żółtego papieru w kropki z kolekcji Simple Stories "Homespun".
 

Zdjęcie oprawiłam w ramkę z zestawu z kolekcji Simple Stories "Summer Vibes". Aby podkreślić jeszcze bardziej jesienne klimaty - wycięłam piękne gałązki z bloczka papieru Pebbles "Harvest" oraz dodałam piękny drewniany guzik z liskiem z zestawu Imaginisce
 


Uwielbiam naklejki z napisami więc nie mogło się obyć bez nich. Tym razem użyłam arkusza z alfabetami z kolekcji "Summer Vibes" Simple Stories oraz dwóch arkuszy naklejek Bella Blvd - białego "White Little Bits" oraz czarnego "Oreo Black Little Bits". Nieodzowną częścią stały się też enamel dotsy Simple Stories z kolekcji "Summer Vibes", zielony ćwiek z zestawu "Stitched Flowers" oraz złote cekiny z zestawu Doddlebug Design.
 
   
Do stworzenia górnego elementu balansującego całą kompozycję użyłam guzika w kształcie serca firmy Dress It Up (są przesłodkie!), maleńkiego spinacza Creative Impressions (równie urocze :D) oraz wąskiej taśmy washi Little B (przepiękna! ^^) z foliowanym wzorem złotych strzałek.
Mam nadzieję, że i Wy nastroicie się pozytywnie na jesień!
Ściskam! :*
Nats

Wykorzystane materiały:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)