Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

sobota, 3 października 2015

Pasja

W ramach poprawy nastroju zaserwowałam sobie mały powrót do wypadu w góry. Pooglądałam zdjęcia i od razu zrobiło mi się lepiej na serduchu. Wybrałam trzy i zrobiłam sobie scrapa, a co! Takiego w nieco górskim klimacie :) Połączyłam nową kolekcję "On My Owl" UHK Gallery z lubianym motywem deski (Kaisercraft)!  Podoba mi się to połączenie.


Scrap pokazuje moją kolejną pasję - fotografię. Co prawda nie robię mistrzowskich zdjęć, ale niekiedy udaje mi się uchwycić naprawdę rewelacyjne momenty :)
  

Wyjęłam (prawie) zakurzone wykrojniki :D ...
 

... no i bardzo lubiane ostatnimi czasy stempelki Technique Tuesday.
  

A jakie są Wasze pasje? Opowiedzcie nam o tym :)

Ściskam,
Smile_Art
  
Wykorzystane materiały:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)