Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

sobota, 17 października 2015

Pinkfresh Studio - Christmas Wishes

Hej ho! (bo jeszcze nie ho ho ho ;))
Od momentu kiedy zaczęło opuszczać nas lato, powoli, powolutku zaczęłam się zastanawiać jakie świąteczne (dokładnie, nie jesienne) przydasie zostały mi z zeszłego roku. Szału nie było. Zaczęłam się rozglądać leniwie czy coś wpadnie mi w oko.. No i TRACH! 
Nie mogłam się oprzeć i gdy tylko dotarła do mnie paczka z kolekcją Pinkfresh Studio "Christmas Wishes" wiedziałam, że muszę ją wypróbować :)))
Jestem zachwycona! Na żywo prezentuje się o niebo lepiej niż na zdjęciach :)
Ale nie przeciągając :) Popatrzcie jakiego scrapa dla Was przygotowałam :)


Bazą jest papier Joy to the world. Pocięłam też Christmas parade.
Wszystkie elementy świetnie do siebie pasują. Swoją drogą, zwróciliście uwagę na cudny złoty alfabet i napisy? :)
  

Hitem są dla mnie Rubber charmsy. Naprawdę przepięknie uzupełniają papierowe elementy.
  

No i alfabet, w którym zakochałam się totalnie! Tylko patrzcie.
 

Do wykonania mojej pracy użyłam tylko tej kolekcji, pomimo tego iż zawsze lubię sobie je trochę pomieszać. Dziś "Christmas Wishes" spełniły moje oczekiwania całkowicie :)
Na koniec delikatnie chlapnęłam i voila! 
Teraz czas na Was. Lećcie do sklepu, bo od wczoraj kolekcja jest dostępna w naszym sklepie :)

Ściskam!
Smile_Art

Wykorzystane produkty:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)