Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

piątek, 27 listopada 2015

Grudniowy zestaw Nats

Hej!
Nie mogę uwierzyć w to, że do Świąt został już niecały miesiąc. Dla mnie czas pędzi okropnie, więc w ramach zwolnienia tempa lubię w grudniu spędzać wieczory z kubkiem herbaty i grudniownikiem. ;) A że i zakupów będzie wcale nie mało powstał także prosty notesik do sporządzania list. ;)
  

Do stworzenia bazy mojej "grudniowej wyprawki" użyłam kart i kopert z zestawu Joy w kolorze kraft. Intensywność tego koloru połączyłam z delikatnością papieru Pinkfresh Studio z kolekcji "Christmas wishes".
  


Zdecydowałam, że srebro idealnie będzie pasować do całości więc wybrałam srebrną zawieszkę - śnieżynkę, cekiny, dwukolorowy alfabet Heidi Swapp (z którego oczywiście wybrałam srebro) oraz srebrny mini spinacz. Niektóre gwiazdki nadrukowane na papier pokryłam Stickles w kolorze Crystal - wygląda to pięknie i cudnie się błyszczy! ;) Kolorystycznie idelanie wpasowały mi się też taśmy washi American Crafts - jedna w kolorowe kropki, a druga w śnieżynki. ;)
  

Mój sposób wypełniania albumu trochę odbiega od normy. :D Z tego co zaobserwowałam większość osób uzupełnia środek papierami i tylko później wkleja  zdjęcia. Jak już wspomniałam, lubię spędzać grudniowe wieczory na wypełnianiu mojego albumu, więc strony są na razie "gołe" i czekają na aranżacje dopasowane do zdjęć i innych rzeczy, które się w nim znajdą. ;)
Zrobiłam sobie za to 4 przekładki, które ozdobiłam złotymi naklejkami MAMBI i okrągłymi puffy stickers z kolekcji "Happy Planner Create 365", a także naklejkami Bella Blvd - białymi i czarnymi. Dodałam też prawdziwie świątecznego klimatu dzięki naklejkom i papierom z kolekcji Simple Stories "Claus&Co". ;)
  
  
Notesik to natomiast prostota w pełnym tego słowa znaczeniu i postawiłam przede wszystkim na funkcjonalność (nie chciałam aby coś poodpadało gdy znajdzie się w czeluściach torebki :D). Powtórzyłam więc zabieg z pokrywaniem gwiazdek oraz napisu "joy" brokatem, i tym razem dodałam trochę złota w postaci mini ćwieków i dzwoneczka przywieszonego na moim ulubionym woskowanym sznurku. ;)
A jakie Wy macie plany na grudzień? Utrwalacie wspomnienia z tego miesiąca w grudniowniku? ;)
Buziaki! :*
Nats

Wykorzystane produkty:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)