Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

środa, 4 listopada 2015

Polska złota jesień

Witajcie!
Po mojej poprzedniej, zimowej inspiracji, postanowiłam jeszcze na moment wrócić do jesieni! Ostatnie dwa tygodnie sprawiły, że polubiłam ją na nowo. Bez opamiętania biegałam wszędzie z aparatem i fotografowałam nasza piękną polską złotą jesień :)
Przygotowałam ciepłego scrapa na białej bazie American Crafts. Aby nadać nieco koloru skorzystałam z kolekcji UHK Gallery "On my Owl" oraz Kaisercraft (bo deski są zawsze dobre na wszystko, prawda?! :)) Ciągnie mnie ostatnio do takich jasnych prac, pewnie ze względu na pogodę.


Do przygotowania tytułu wykorzystałam kilka różnych alfabetów. Bardzo lubię takie połączenia :)
 

Znowu pojawiło się kilka kwiatków. Polubiliśmy się :)
  

No i primowa serwetka. Raz na jakiś czas musi przypomnieć o swoim istnieniu!
  

A jak wygląda Wasza jesień? Piękna i kolorowa czy szara i nijaka?
Ściskam!
Smile_Art

Produkty, które wykorzystałam:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)