Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

środa, 9 grudnia 2015

Zimowe krajobrazy

Witajcie!
Mikołajki śmignęły przed nosem i kalendarz pędzi dalej w stronę białych Świąt! Czy będą białe, to się okaże, ale ja uraczę Was namiastką zimowych krajobrazów :) 
 
  
Grafikę zimowego lasu wycięłam z arkusza obrazków "Scandinavian Winter" Studio Light - i muszę przyznać, że arkusze bardzo ułatwiły mi pracę za każdym razem, kiedy zabierałam się za kartki! W tych ślicznych obrazkach drzemie wiele treści.
 
  
Wykrojnikowe poisencje potraktowałam ulubionymi sprayami Lindy's Stamp Gang w odcieniach srebra i błyszczącej bieli - kto powiedział, że te kwiaty mają być czerwono-zielone?
 
  
Gotowy digistempel z kolekcji Studio75 rozwiązał kwestię napisu świątecznego.
 
 
Całość oczywiście powywijałam, poskubałam i upchnęłam na piance 3D, dzięki warstwom kartka jest ciekawsza. Dodałam też urocze małe dzwoneczki, które naprawdę dzwonią! Brokat stickless i pasta śniegowa dodały blasku i migotania - i już śnieżna kartka gotowa :)
 
pozdrawiam
JaMajka
 
Wykorzystane produkty:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)