Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

poniedziałek, 11 stycznia 2016

Mała księżniczka


Hej kochani! :)
Jak tam Wasze nastroje w Nowym Roku? Zrobiliście jakieś postanowienia noworoczne?
Jeśli chodzi o mnie to w tym roku - tak samo zresztą jak i w poprzednich latach - nie postanowiłam nic szczególnego, żeby w ciągu roku nie denerwować się, że nie mogę czegoś osiągnąć. A jeśli coś mi się nasunie, to staram się zrobić to od razu, a nie odwlekać w nieskończoność, jak kiedyś owe postanowienia noworoczne. :)
  

A dzisiaj chciałam Wam pokazać LO z prześliczną córeczką mojej kuzynki. ;) Gdy tylko zobaczyłam to zdjęcie od razu wiedziałam, że chcę je oprawić w róże i granaty z nutą czerwieni więc kolory z kolekcji "Królewski Romans" Galerii Papieru wpasowały się idealnie.
  



Pomaltretowałam trochę karty do Project Life :D
Miejsce na journaling wycięłam z karty z zestawu świątecznego Heidi Swapp, a motylki i serduszka przyszyte do zdjęcia pochodzą z przeuroczego zestawu Bo Bunny "Sweet Life" który baaaaaaaardzo polecam, szczególnie że obrazek na opakowaniu oddaje może 1/10 całej urody tego zestawu :D. Zdradzę Wam, że gdy tylko go otwarłam jedyne słowo, które umiałam wypowiedzieć w tamtej chwili to "wow". :)
  

Jako odrobinę mniejszych akcentów dodałam granatowe enamel dotsy z zestawu Heidi Swapp oraz srebrne cekiny, które przykleiłam za pomocą Stickles w kolorze Crystal.
  
   
Tytuł powstał z photo stickers z kolekcji "I am" Simple Stories (które zresztą niedawno wróciły na nasze wirtualne półki), naklejki Bella BLVD oraz pięknego brokatowego alfabetu "Deck the halls".
Udanego tygodnia! :*
Nats

Wykorzystane materiały:
  

2 komentarze:

GosiaMachynia pisze...

śliczny :)) ale najśliczniejsza to Twoja córcia na zdjęciu :)

Natalia Radwańska pisze...

Dziękuję. ;) Co prawda to córcia mojej kuzynki ale rzeczywiście ona jest w naszej rodzinie najśliczniejszą małą gwiazdą. ^^

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)