Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

czwartek, 18 lutego 2016

Mediowe ekspetymenty w Art Journalu

Witajcie!
Dziś wpis art journalowy ze zdjęciem z gazety, tak też można :) Znalazłam ciekawe zdjęcie dziewczyny z rozwianymi włosami, postanowiłam więc włączyć je do swojego wpisu.


Po przyklejeniu zdjęcia rozpoczęłam dalszą mediową pracę - dodałam miejscami warstwę gesso i pasty strukturalnej przez maskę z rombami. Postanowiłam sprawdzić, jak zachowuje się pasta pękająca w połączeniu z bardzo zawijaskową i pełną szczegółów maską - wyszło świetnie, jestem zadowolona z efektów. Pasta, mimo konsystencji rzadszej niż zwykła pasta strukturalna, bardzo ładnie wytrzymała maskowe zabiegi.
  

Po wyschnięciu całości dodałam warstwę koloru z pomocą sprayów Lindy's Stamp Gang. Zafarbowałam również płócienne kwiatki Primy, co dodało przyjemne akcenty przyciągające oko.
  

Wpis uzupełniłam stemplowanym brązowym tuszem wzorem pisma i elementami obrysowanymi białym żelopisem.
  

Dzięki tym wszystkim zabiegom i warstwom mediów i koloru, zdjęcie wtopiło się w karty mojego art journala. Bardzo Wam polecam takie eksperymenty i zabawy mediowe, to świetne ćwiczenie i sposób na kreatywne spędzenie wolnego czasu!

pozdrawiam
JaMajka
  
Wykorzystane materiały:
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)