Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

sobota, 20 lutego 2016

Notes kreatywny


Hej!
Też tak macie, że najlepsze pomysły rodzą się w Waszych głowach w najmniej oczekiwanych momentach i zazwyczaj gdy nie macie na czym ich zapisać? Tak, tak - znam to uczucie. A jak już znajdę jakiś świstek to najczęściej ląduje w czeluściach torby (albo i w innych czeluściach :D) i zostaję odnaleziony przy sprzątaniu po n miesiącach kiedy nie mam pojęcia o co właściwie mi chodziło.
Dlatego, aby ogarnąć ten mały bałagan WRESZCIE zdecydowałam się na stworzenie swojego własnego notesu kreatywnego. Dlaczego wreszcie? No cóż, podziurkowany wkład leżał, żeby nie skłamać, od... października? :P
  

Gdy tylko zobaczyłam najnowszą kolekcję Galerii Papieru "Jak we śnie II" wiedziałam, że to jest to czego szukałam bo jest po prostu rewelacyjna. Mówiąc bardzo kolokwialnie "rozwaliła system" totalnie i wiecie co? Może nawet widzę z niej nasze zaproszenia ślubne. :) Ale wracając do tematu, do stworzenia tego projektu użyłam arkuszy 06, 04, 02 oraz dwóch papierów w formacie A6.
  

Chyba już wiecie, że lubię tworzyć grafiki z cytatami w programach graficznych. Teraz zdecydowałam się na coś podobnego używając złotych naklejek MAMBI, które nadały się do tego po prostu świetnie, ponieważ jedna "książeczka" zawiera alfabety w kilku różnych czcionkach i rozmiarach. Do tego dodałam serduszko z zestawu Pebbles, szare enamel dotsy We Are Memory Keepers i naklejki - chipboardy Project Life z edycji Everyday.
  

Z prostokątnego kawałka papieru, który został mi po obklejeniu okładki postanowiłam zrobić małą kieszonkę. Ozdobiłam ją kartonowym "like!" ze Scrapińca. :)
  

Zdecydowałam się także na stronę tytułową, którą wycięłam z papieru Hello Spring z kolekcji "Spring" Echo Park. Ozdobiłam ją sową z arkusza dziewczęcych naklejek Echo Park "Bundle of Joy". Tak, wiem. To dziecięce naklejki, ale chyba sami przyznacie, że ta sowa jest przurocza i pasuje nie tylko do dziecięcych prac? :) Dodałam też maleńką odbitkę stempla Heidi Swapp wykonaną czarnym tuszem Memento.
  
   
Ja się już zdążyłam bardzo zaprzyjaźnić z nowym notesem co widać na powyższym zdjęciu i mam nadzieję, że wypełnią go same dobre projekty. ;) 
A czy Wy też lubicie zapisywać swoje pomysły? 
Buziaki! :*
Nats

Wykorzystane materiały:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)