Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

poniedziałek, 14 marca 2016

Vintage Emporium na kartce


Witajcie!
Z kolekcji "Vintage Emporium" zmontowałam tym razem kartkę z różnymi znaleziskami z mojej przepastnej szuflady :)
Oprócz pięknych papierów wykorzystałam także arkusz papieru Paintables, który prezentowałam Wam poprzednio, w tej kartce też zyskał on ciepłe, złote i pomarańczowe odcienie.


Warstwę pomalowaną mgiełkami przykleiłam na piance, zaś pod spodem dodałam taśmę bawełnianą i miejscami kawałki koronki.


Centralnym elementem jest kwiat z gipiury kupiony w pasmanterii, który bardzo ładnie dał się pofarbować mgiełkami.
 

Dodałam znalezione w szufladzie ramki, narożniki, kluczyk, zaś jako uzupełnienie dodałam Primowy kwiat z kolekcji Vintage Emporium Puccini.



Całość jest pełna warstw i ciekawych elementów, jak widać, można miksować światowe kolekcje z domową szufladą i nie wychodzi tak źle :) 


pozdrawiam
JaMajka

Wykorzystane produkty:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)