Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

środa, 6 kwietnia 2016

Serce w klimacie vintage

Witajcie,
dzisiaj chciałam Wam pokazać coś innego niż layout, ale również ze zdjęciem. Podczas ostatnich porządków znalazłam drewniane serduszko, które idealnie nadawało się do pracy, którą miałam w głowie od jakiegoś czasu. Użyłam starej fotografii mojej mamy i postanowiłam nadać jej lekkiego klimatu vintage.


Powierzchnię serca pokryłam pastą strukturalną Prima (znajdziecie ją w zestawie mediów dostępnym w naszym sklepie), nie wygładzając zbyt mocno powierzchni, zależało mi właśnie na takich nierównościach. Gdy pasta wyschła dodałam trochę kolorów za pomocą różnych mediów, głównie farbek Twinkling H2O's oraz mgiełek Lindy's.
  

Serce ozdobiłam jeszcze pięknymi kwiatami Gold Kiss z Primy, a aby dodać bardziej "starociowego" charakteru użyłam dużych i małych kamyczków Art Stones.
  


Pozdrawiam Was serdecznie :)
Kasia

Wykorzystane produkty:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)