Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

poniedziałek, 9 maja 2016

Opal Magic

Witajcie!
Dziś chciałabym Wam zaprezentować odrobinę magii.
A będzie to magia w wydaniu Opal Magic - specjalnej serii farb akrylowych z linii sygnowanej przez Finnabair - Art Alchemy.



W tym celu stworzyłam dla Was zestaw Artist Trading Cards, czyli kart kolekcjonerskich, którymi można się wymieniać. Moje ATC powstały na bazie papieru wizytówkowego, który najpierw zagruntowałam z pomocą gesso, a następnie stworzyłam na nich delikatną fakturę posługując się pastą strukturalną. Gdy pierwsza warstwa mediów wyschła, podkreśliłam fakturę różową mgiełką Lindy's Stamp Gang. Mgiełka ładnie wnika w zakamarki i daje jednolitą różową powierzchnię, gotową do dalszych eksperymentów.
 

To zestaw moich kart. Na pierwszy rzut oka wyglądają dość zwyczajnie, trochę faktury, trochę koloru.
 


Żeby magia zadziałała, potrzebne jest światło i odpowiedni kąt jego padania, ponieważ...
 

...światło wydobywa cudny blask pigmentu i wszystkie jego barwy, a wierzcie mi, na żywo efekt jest niepowtarzalny!
Aqua-rose to naprawdę róż z błękitno-zielonkawą poświatą, a Green-gold jest piękną zielenią, opalizującą na złoto.
 

Farbki wspaniale podkreśliły wszelkie faktury, nadając niepowtarzalny wygląd pracy. Po wyschnięciu warstwa farby nie klei się i nie ściera, co w przypadku farb metalicznych jest wielkim plusem.
 

Jeśli jeszcze wahacie się, czy kupić, potraktujcie ten post jako test konsumencki :)
Postarałam się uchwycić na zdjęciach wszystkie subtelne drgania koloru, jakie farba wnosi do pracy.
Na pewno jeszcze nie raz zobaczycie farby Opal Magic w moich pracach!

pozdrawiam
JaMajka

Wykorzystane produkty:

3 komentarze:

Irene Wijnands Porebski pisze...

Beautiful JaMajka !!!

Unknown pisze...

A z kim chcesz zrobić wymianę ATC? Bo jeśli nie ma chętnych to się zgłaszam ;-)

JaMajka pisze...

Natsha Green, te ATC akurat powstały na konkretną wymiankę, ale chętnie się wymienię innymi :)
Zapraszam: martunia--22(małpa)tlen.pl

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)