Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

poniedziałek, 18 lipca 2016

Romantyczny tag

Hej kochani!
Po weekendzie pełnym przygód lepszych i gorszych udało mi się wreszcie dotrzeć do Was z kursem, w którym pokażę Wam, jak zrobić romantyczny tag.
Do jego zrobienia nie użyłam prawie wcale papieru scrapowego. Wykorzystałam zaś to, co mnie ostatnio zachwyca, a czego nie umiem wykorzystać w inny sposób, czyli... karty do project life :) A uwierzcie mi - karty Family Portraits są cudne!
  

Korciło mnie, żeby i tym razem napisać, że główną ozdobą tej pracy jest mój ulubiony kwiat Petaloo, ale jak tak dobrze przyjrzałam się temu tagowi, to myślę, że wszystkie elementy, które tu użyłam są głównymi ozdobami :) Sami zobaczcie:
  

Zaszalałam tym razem i oto widzicie maleńką buteleczkę Primy, a w niej tzw. bulion (z drogerii). Różowiutki taki :) I szara naklejka z serduszkiem z kolekcji "Carpe Diem" Simple Stories.
  

Kwiat Petaloo w kolorze fuksji, a pod nim kolorowe piórko również z zestawu "Carpe Diem".
  

Listki Indian Summer i border Mehendi ze Scrapińca, tekturki z Primy z kolekcji "Tales of You and Me", różowa serwetka Doodlebug...
  

Napis "Smile" to przezroczysta naklejka Family Portraits naklejona na biały karton i wycięta.
  

Ale przede wszystkim wianek wycięty z karty Family Portraits z serii Flower Power - to wszystko złożyło się na mój romantyczny tag.
  
  
I na zakończenie obiecany kurs z serii Jak to jest zrobione :)
  
 
Uściski!
Magda mamajudo
  
Wykorzystane produkty:
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)